Ćwiczenia, aby stać się silnym psychicznie

Dużo się mówi o tym, jak ważne jest ćwiczenie ciała dla zachowania sylwetki i przyrostu siły mięśniowej, prawda? Jednak nie mniej ważne jest ćwiczenie umysłu, aby osiągnąć równowagę emocjonalną i rozwinąć siłę psychiczną!

Regularna rutyna ćwiczeń umysłowych może podnieść osobę do poziomu mózgowego atlety, ponieważ niektóre czynności są w stanie zoptymalizować społeczne, psychiczne i emocjonalne wyniki ludzi.Chcesz poznać ćwiczenia umysłowe, które od teraz powinny być częścią Twojej rutyny? Czytaj dalej nasz artykuł i przygotuj się na maraton!

szukać samopoznania

Aby stać się silnym psychicznie, niezbędne jest codzienne poszukiwanie samopoznania. Dlatego staraj się poznać swoje fundamentalne przekonania, testuj własne ograniczenia, rozwijaj swój potencjał, analizuj swoją osobowość i bądź w pełni świadomy swoich wartości, pragnień, emocji i celów życiowych. Poznanie siebie to podstawowe ćwiczenie dla początkujących. Bez tej przesłanki najbardziej zaawansowane czynności umysłowe stają się trudne do wykonania, a samokontrola staje się praktycznie nieosiągalna.

Wyznaczaj sobie cele i trzymaj się ich Chcesz być silny psychicznie? Więc wyznaczaj sobie cele i trzymaj się ich! Poddanie się nie powinno być powtarzającym się słowem w Twoim słowniku! Tak jak maratończyk chce dobiec do ostatniego okrążenia, staraj się zajść daleko w swoim życiu. Aby to zrobić, wyznacz cele, od najprostszego do najbardziej złożonego. Możesz zacząć od czytania książki co miesiąc, nauki nowego języka, przyzwyczajenia się do ćwiczeń, odbycia długiej podróży lub kontynuowania starego projektu, który ciągle przerywasz. Pamiętaj, że nowe wyzwania budują pewność siebie i wzmacniają umysł, prowadząc do osobistego rozwoju.

naucz się mówić nie

Nauka mówienia „nie” może być trudniejsza niż podnoszenie ciężarów i bardziej niewygodna niż robienie przysiadów, jednak jest to konieczne. Pamiętaj, że bycie pomocnym i próbowanie pomagania ludziom jest, tak, bardzo korzystne, o ile nie narusza Twojej rutyny i nie przeszkadza w wykonywaniu innych ważnych zadań. W tym sensie nauka mówienia „nie” jest skutecznym szkoleniem, które pomoże ci ustalić priorytety i skupić się na własnych obowiązkach. Zobacz na https://stylowymag.pl/czy-jedzenie-ma-wplyw-na-zdrowie-43516

Poświęć energię na to, co naprawdę ma znaczenie

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, ile czasu spędzasz na bezużytecznych rzeczach i zbędnych sprawach? Zazwyczaj skupiamy swoją energię na błahostkach, podczas gdy to, co naprawdę zasługuje na naszą uwagę, pozostaje w tle. Dlatego posiadanie silnego umysłu zależy również od tego, jak mądrze wydawać energię mentalną. Postaraj się poświęcić na produktywne i niezbędne zadania, zoptymalizuj swój proces decyzyjny, odłóż na bok bezużyteczne rzeczy, a przede wszystkim unikaj palenia neuronów, próbujących rozwiązać problemy, które nie zależą od Ciebie, wymykając się spod Twojej kontroli.

pracuj nad emocjami

Aby osiągnąć dobre wyniki, wykonuj pracę ulokowaną w emocjach, wszak bycie silnym psychicznie nie oznacza bycia w 100% racjonalnym. Zdrowe to mieć świadomość i kontrolę nad swoimi emocjami, wiedzieć, jak je kierować i jak najlepiej na nie reagować. Jeśli jesteś osobą niespokojną, spróbuj ćwiczyć zarządzanie lękiem, aby ta cecha emocjonalna nie powstrzymywała Cię na przykład przed podejmowaniem wyzwań. Na początku może to być niewygodne, ale tolerowanie dyskomfortu jest również częścią wzmocnienia umysłu. Pomyśl o tym!

Jak być silnym psychicznie: oto jak zwiększyć siłę woli i być silnym psychicznie w 15 krokach. Niestety, jeśli chodzi o zmianę, trudno jest przełamać stare nawyki i wydaje się, że częściej zawodzimy niż nam się udaje. W przypadku tych rzeczy, z którymi się zmagamy, wydaje się, że nasza siła woli nigdy nie wystarczy.Jak być silnym psychicznie: Każdy ma coś, co chciałby zmienić. Pragnienie samodoskonalenia i postępu jest wrodzone. To jest w naszym DNA.

Sprawdź też: Kursy dla Przedsiębiorców

Co możemy z tym zrobić? Czy jesteśmy skazani na życie według tych samych wzorców zachowań, co w przeszłości? Czy naprawdę możemy zwiększyć naszą siłę woli, mieć lepszą samokontrolę i wprowadzić trwałe pozytywne zmiany w naszym życiu?Odpowiedź brzmi: tak! Siła woli jest jak mięsień i staje się silniejsza przy regularnym stosowaniu.

Jak być silnym psychicznie. Ostatnie badania, szczegółowo opisane w książkach, takich jak Willpower: Rediscovering The Greatest Human Strength autorstwa Roya Baumeistera i Johna Tierneya, autorstwa Kelly McGonigal oraz Myślenie, szybkie i wolne, według Daniela Kahnemana, sugeruje, że nie tkwimy na zawsze w naszych złych nawykach i że możemy w tym procesie zmienić i zwiększyć naszą siłę woli. Więc jak to robimy? Jak możemy zwiększyć naszą siłę woli i wprowadzić potężne zmiany w naszym życiu?

Dodaj komentarz